FRAKT

Fraktkostnaden er 79 kr per bestilling dersom totalsummen er under 999 kr. Bestillinger som overstiger 999 kr leveres alltid fraktfritt. Dette gjelder alle våre forsendelser. 

KORT

Hos MAGGY kan du betale med Visa og MasterCard. Dette er en betalingsløsning fra Klarna som ikke krever at du oppgir personnummer.

FAKTURA

Velger du faktura oppgir du ikke kortinformasjon og du betaler først etter at du har mottatt varene. Betalingstiden er 14 dager og det er ingen fakturagebyr.

BETINGELSER

MAGGY samarbeider med Klarna på følgende betalingsløsninger: faktura, delbetaling og kortbetaling. Klarna kan be om fødselsnummeret ditt ved faktura og delbetaling for å utføre eventuell kredittsjekk. For mer informasjon og fullstendige vilkår for Klarnas betalingsmetoder se klarna.no.

LEVERING

MAGGY bruker Post Nord. Normal leveringstid er 5–7 virkedager fra mottatt betaling på ordren. Vi gjør vårt beste for å levere så raskt som mulig, men forsinkelser kan oppstå. Oppgir du din mail, vil du alltid bli informert om eventuelle leveringsproblemer. Vi utbetaler ingen erstatning ved en eventuell forsinkelse.

DELBETAL

En samlet månedsfaktura betyr én betaling, ett KID-nummer og kun én fakturaavgift på 45 kr. Du kan betale hele beløpet når du vil eller dele opp summen. Fakturaen skal være betalt i sin helhet i slutten av måneden etter. Er det første gang du velger delbetaling, får du en kontoavtale for godkjenning av vilkår i posten.

RETUR

Du har 14 dagers angrerett. Ønsker du å returnere varen må du selv betale kostnaden. Varer som blir sendt med postoppkrav blir ikke hentet ut. Varen må alltid returneres ubrukt, hel og i original emballasje. Hvis du returnerer varen må du fylle ut angrerettskjemaet som ligger vedlagt din ordre og legge det i pakken som returneres. Har du betalt for varen, tilbakebetaler vi beløpet etter at vi har behandlet returen og mottatt kontonummeret ditt.

SPORING

Vi sender alltid en leveringsbekreftelse per e-post til adressen du har oppgitt. Dette skjer før transportøren henter varene hos oss. Det kan derfor ta noen timer før pakken kan spores på posten.no eller via postens mobilapp. Fra varene er sendt, er det ditt ansvar å hente pakken. Dette inkluderer at du også er ansvarlig for å spore og holde følge med pakken. Bruk enten sporingsnummeret som mottas på e-post, logg inn på kontoen din eller ring oss.

GARANTI/REKLAMASJON

MAGGY har normal kvalitetsgaranti som betyr at alle feil på våre produkter dekkes av oss. Send inn produktet sammen med e-post til post@maggy.com som beskriver skaden, samt ordrenummer. Kjøper betaler frakt. Retur og reklamasjon sendes til adressen under. Husk å merke pakken med henholdsvis RETUR eller REKLAMASJON. MAGGY Listuveien 15 1359 Eiksmarka